Komunikat o działalności salonów VOX

W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego niektóre elementy działalności VOX uległy zmianie, ale wciąż jesteśmy do Waszej dyspozycji i realizujemy zamówienia. Poniżej odpowiadamy na najczęściej pojawiające się pytania.

Czy salony VOX są zamknięte?

Ze względu na bezpieczeństwo klientów i pracowników część naszych salonów została tymczasowo zamknięta. Niektóre salony obsługują zamówienia zdalnie: online i telefonicznie. Część salonów jest wciąż otwarta. Wybierz salon z poniższej mapki i dowiedz się, w jaki sposób aktualnie funkcjonuje.

Czy zamówienie, którego dokonałem zostanie zrealizowane w terminie?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo. Jednak z przyczyn od nas niezależnych czas dostarczenia naszych produktów może ulec zmianie. Jeśli zbliża się czas realizacji Twojego zamówienia, a nie otrzymałeś żadnej informacji na temat jego dostarczenia, skontaktuj się z nami w godzinach 8 - 16 przez infolinię (67) 253 94 94 lub mailowo: informacja@vox.pl

Czy mogę dokonać zakupu online?

Tak. Strona vox.pl z pełnym asortymentem naszych mebli, drzwi, podłóg i artykułów dekoracyjnych funkcjonuje bez zakłóceń.

Jeśli nie znalazłeś tutaj informacji, które Cię interesują, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez infolinię w godzinach 8 - 16: tel. (67) 253 94 94 lub mailowo: informacja@vox.pl

Dodano: 17.03.2020
Infolinia sklepu internetowego (67) 253 94 94 (8:00 - 16:00)