Aby dowiedzieć się, czy konkretny produkt znajduje się w wybranym przez Ciebie salonie, skontaktuj się bezpośrednio z tym punktem sprzedaży. Kontakty do salonów znajdziesz tu: https://www.vox.pl/salony.
Nasze najpopularniejsze kolekcje są w stałej produkcji, dlatego chwilowy brak dostępności trwa najczęściej ok. 2 tygodni. Istnieje również opcja zamówienia produktów, których nie ma aktualnie w magazynie. Na stronie takiego produktu widnieje informacja o wydłużonym terminie dostawy. Skontaktuj się z doradcą klienta, aby poznać dokładną datę pojawienia się produktu w sprzedaży - https://www.vox.pl/kontakt
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem transakcji. W ciągu kilku dni skompletujemy produkty i skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia terminu dostawy. Czas realizacji zamówienia to 2 dni dla artykułów dekoracyjnych i 3 lub 10 dni roboczych dla mebli w zależności od wybranego sposobu dostawy. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.vox.pl/koszty-i-zasady-dostawy
Zakupione meble dostarczamy wyłącznie na terytorium Polski.
Instrukcje montażu dla naszych mebli znajdziesz na stronie produktu, w opisie konkretnego modelu. Jeśli nie znajdziesz pliku do pobrania, skontaktuj się z informacja@vox.pl
Jeśli przebywasz poza terytorium Polski i Unii Europejskiej lub gdy korzystasz z zagranicznego połączenia internetowego, możesz nie widzieć cen naszych produktów. W takim wypadku zapoznaj się z naszym katalogiem w formacie pdf - https://www.vox.pl/katalog
Oferujemy odbiór własny w wybranych salonach. Po wybraniu tej metody dostawy w koszyku, zobaczysz listę dostępnych salonów, w których możesz odebrać swoje zamówienie. Ze względu na ograniczoną możliwość magazynowania, nie wszystkie salony posiadają taką opcję.
W razie problemu z zamówieniem skontaktuj się z jednym z naszych doradców opisując problem i podając numer zamówienia: https://www.vox.pl/kontakt
Nie wprowadzamy indywidualnych zmian do naszych projektów. Wszystkie możliwe zmiany są widoczne w konfiguratorze na stronie konkretnego produktu. Brak konfiguratora oznacza brak możliwości wprowadzenia zmian.
W trakcie zamówienia można wybrać taką opcję, która jest dodatkowo płatna. Meble dostarczymy do Twojego mieszkania niezależnie od piętra, nawet w budynkach bez windy. W ramach usługi wniesienia firma transportowa zobowiązana jest do dostarczenia przesyłki do domu / mieszkania (pod wskazany w zamówieniu adres dostawy) za próg lub do pierwszej bariery architektonicznej.
Docelowe miejsce powinno być wcześniej przygotowane oraz mieć swobodny dostęp (wystarczająca szerokość drzwi, brak przedmiotów utrudniających transport ręczny).
Oczywiście, w trakcie składania zamówienia możesz zamówić taką usługę. Podczas realizacji zamówienia skontaktuje się z Tobą ekipa montażowa, z którą ustalisz dogodny dla Ciebie termin Montaż i płatność za niego odbywa się przy dostawie mebli.
W opisie produktu znajdziesz podstawowe wymiary. Bardziej szczegółowe znajdziesz w instrukcji montażu, którą pobierzesz ze strony produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z doradcą klienta: https://www.vox.pl/kontakt
Jeśli interesuje Cię kupno łóżka, zwróć uwagę, czy w opisie konkretnego modelu jest informacja o stelażu lub materacu wliczonym w cenę. Jeśli nie, pamiętaj o dodaniu ich do koszyka - są niezbędne, aby mebel był kompletny. W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z doradcą klienta: https://www.vox.pl/kontakt
Nie udzielamy rabatów na produkty ze stałej oferty, niezależnie od wartości zamówienia. Meble z końcówek kolekcji znajdziesz w sekcji wyprzedaży - https://www.vox.pl/wyprzedaze. Dodatkowo, po zapisaniu się na newsletter otrzymasz 10% rabatu na artykuły dekoracyjne