Często zadawane pytania

Czy zobaczę ten konkretny produkt w salonie?

Aby dowiedzieć się, czy konkretny produkt znajduje się w wybranym przez Ciebie salonie, skontaktuj się bezpośrednio z tym punktem sprzedaży. Kontakty do salonów znajdziesz tu: https://www.vox.pl/salony.

Kiedy produkt będzie ponownie dostępny?

Nasze najpopularniejsze kolekcje są w stałej produkcji, dlatego chwilowy brak dostępności trwa najczęściej ok. 2 tygodni. Istnieje również opcja zamówienia produktów, których nie ma aktualnie w magazynie. Na stronie takiego produktu widnieje informacja o wydłużonym terminie dostawy. Skontaktuj się z doradcą klienta, aby poznać dokładną datę pojawienia się produktu w sprzedaży - https://www.vox.pl/kontakt

Jak wygląda proces zamówienia i dostawa do domu?

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem transakcji. W ciągu kilku dni skompletujemy produkty i skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia terminu dostawy. Czas realizacji zamówienia to 2-3 dni dla artykułów dekoracyjnych i 2-8 tygodni dla mebli w zależności od ich rodzaju i aktualnej dostępności na magazynie. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.vox.pl/koszty-i-zasady-dostawy

Wysyłacie towar za granicę?

Zakupione meble dostarczamy wyłącznie na terytorium Polski.

Gdzie znajdę instrukcje montażu?

Instrukcje montażu dla naszych mebli znajdziesz na stronie produktu, w opisie konkretnego modelu. Jeśli nie znajdziesz pliku do pobrania, skontaktuj się z informacja@vox.pl

Dlaczego nie widzę cen?

Jeśli przebywasz poza terytorium Polski i Unii Europejskiej lub gdy korzystasz z zagranicznego połączenia internetowego, możesz nie widzieć cen naszych produktów. W takim wypadku zapoznaj się z naszym katalogiem w formacie pdf - https://www.vox.pl/katalog

Czy jest możliwość odbioru osobistego w salonie?

Oferujemy odbiór własny w wybranych salonach. Po wybraniu tej metody dostawy w koszyku, zobaczysz listę dostępnych salonów, w których możesz odebrać swoje zamówienie. Ze względu na ograniczoną możliwość magazynowania, nie wszystkie salony posiadają taką opcję.

Co się dzieje z moim zamówieniem?

W razie problemu z zamówieniem skontaktuj się z jednym z naszych doradców opisując problem i podając numer zamówienia: https://www.vox.pl/kontakt

Czy możecie wyprodukować mebel w innym kolorze?

Nie wprowadzamy indywidualnych zmian do naszych projektów. Wszystkie możliwe zmiany są widoczne w konfiguratorze na stronie konkretnego produktu. Brak konfiguratora oznacza brak możliwości wprowadzenia zmian.

Czy oferujecie transport z wniesieniem?

W trakcie zamówienia można wybrać taką opcję, która jest dodatkowo płatna. Meble dostarczymy do Twojego mieszkania niezależnie od piętra, nawet w budynkach bez windy. W ramach usługi wniesienia firma transportowa zobowiązana jest do dostarczenia przesyłki do domu / mieszkania (pod wskazany w zamówieniu adres dostawy) za próg lub do pierwszej bariery architektonicznej.

Docelowe miejsce powinno być wcześniej przygotowane oraz mieć swobodny dostęp (wystarczająca szerokość drzwi, brak przedmiotów utrudniających transport ręczny).

Czy oferujecie montaż mebli?

Oczywiście, w trakcie składania zamówienia możesz zamówić taką usługę. Podczas realizacji zamówienia skontaktuje się z Tobą ekipa montażowa, z którą ustalisz dogodny dla Ciebie termin Montaż i płatność za niego odbywa się przy dostawie mebli.

Gdzie znajdę wymiary produktów?

W opisie produktu znajdziesz podstawowe wymiary. Bardziej szczegółowe znajdziesz w instrukcji montażu, którą pobierzesz ze strony produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z doradcą klienta: https://www.vox.pl/kontakt

Chcę zamówić łóżko, czy stelaż jest wliczony w cenę?

Jeśli interesuje Cię kupno łóżka, zwróć uwagę, czy w opisie konkretnego modelu jest informacja o stelażu lub materacu wliczonym w cenę. Jeśli nie, pamiętaj o dodaniu ich do koszyka - są niezbędne, aby mebel był kompletny. W razie dodatkowch pytań, skontaktuj się z doradcą klienta: https://www.vox.pl/kontakt

Przewidujecie jakieś zniżki?

Nie udzielamy rabatów na produkty ze stałej oferty, niezależnie od wartości zamówienia. Meble z końcówek kolekcji znajdziesz w sekcji wyprzedaży - https://www.vox.pl/wyprzedaze. Dodatkowo, po zapisaniu się na newsletter otrzymasz 10% rabatu na artykuły dekoracyjne

 





Infolinia sklepu internetowego (67) 253 94 94 (8:00 - 16:00)