Często zadawane pytania

Czy zobaczę ten konkretny produkt w salonie?

Aby dowiedzieć się, czy konkretny produkt znajduje się w wybranym przez Ciebie salonie, skontaktuj się bezpośrednio z tym punktem sprzedaży. Kontakty do salonów znajdziesz tu: https://www.vox.pl/salony.

Kiedy produkt będzie ponownie dostępny?

Nasze najpopularniejsze kolekcje są w stałej produkcji, dlatego chwilowy brak dostępności trwa najczęściej ok. 2 tygodni. Skontaktuj się z doradcą klienta, aby poznać dokładną datę pojawienia się produktu w sprzedaży - https://www.vox.pl/kontakt

Jak wygląda proces zamówienia i dostawa do domu?

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem transakcji. W ciągu kilku dni skompletujemy produkty i skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia terminu dostawy. Czas realizacji zamówienia to 2-3 dni dla artykułów dekoracyjnych i 3-8 tygodni dla mebli w zależności od ich rodzaju. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.vox.pl/koszty-i-zasady-dostawy

Co się dzieje z moim zamówieniem?

W razie problemu z zamówieniem skontaktuj się z jednym z naszych doradców opisując problem i podając numer zamówienia: https://www.vox.pl/kontakt

Czy możecie wyprodukować mebel w innym kolorze?

Nie wprowadzamy indywidualnych zmian do naszych projektów. Wszystkie możliwe zmiany są widoczne w konfiguratorze na stronie konkretnego produktu. Brak konfiguratora oznacza brak możliwości wprowadzenia zmian.

Czy oferujecie transport z wniesieniem?

W trakcie zamówienia można wybrać taką opcję, która jest dodatkowo płatna. Meble dostarczymy do Twojego mieszkania niezależnie od piętra, nawet w budynkach bez windy.

Czy oferujecie montaż mebli?

Oczywiście, w trakcie składania zamówienia możesz zamówić taką usługę. Podczas realizacji zamówienia skontaktuje się z Tobą ekipa montażowa, z którą ustalisz dogodny dla Ciebie termin Montaż i płatność za niego odbywa się przy dostawie mebli.

Gdzie znajdę wymiary produktów?

W opisie produktu znajdziesz podstawowe wymiary. Bardziej szczegółowe znajdziesz w instrukcji montażu, którą pobierzesz ze strony produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z doradcą klienta: https://www.vox.pl/kontakt

Chcę zamówić łóżko, czy stelaż jest wliczony w cenę?

Jeśli interesuje Cię kupno łóżka, zwróć uwagę, czy w opisie konkretnego modelu jest informacja o stelażu lub materacu wliczonym w cenę. Jeśli nie, pamiętaj o dodaniu ich do koszyka - są niezbędne, aby mebel był kompletny. W razie dodatkowch pytań, skontaktuj się z doradcą klienta: https://www.vox.pl/kontakt

Przewidujecie jakieś zniżki?

Niestety, nie udzielamy rabatów na nasze meble ze stałej oferty. Jeśli planujesz zakup na kwotę powyżej 15 000 zł - prosimy o kontakt. Meble z końcówek kolekcji znajdziesz w sekcji wyprzedaży - https://www.vox.pl/wyprzedaze. Dodatkowo, po zapisaniu się na newsletter otrzymasz 10% rabatu na artykuły dekoracyjne

Dlaczego nie widzę cen?

Jeśli przebywasz poza terytorium Polski lub gdy korzystasz z zagranicznego połączenia internetowego, możesz nie widzieć cen naszych produktów. W takim wypadku zapoznaj się z naszym katalogiem w formacie pdf - https://www.vox.pl/katalog

 





Infolinia sklepu internetowego (67) 253 94 94